Obserwatorzy

środa, 7 lutego 2018

Moja pasja to szczęście, które dostaję zupełnie za darmo.

Witaj, 

Każdego dnia pasja daje mi poczucie szczęścia i ładuje bateryjki. 

W moim przypadku słowo pasja ma tu bardzo szerokie znaczenie: tworzenie rękodzieła, prowadzenie warsztatów, uczenie się na szkoleniach od innych, poszukiwania inspiracji w całej cyberprzestrzeni i delektowanie się pięknem wykreowanym przez innych - to zabiera mi dużooo czasu :-)))) ale też i cała logistyka związana z prowadzeniem sklepu internetowego - od zamówienia w hurtowni, obsługę zamówień, prowadzeniem zespołu DT i czuwaniem nad bywaniem Artimeno w mediach społecznościowych,  obserwowanie trendów w branży po księgowość.  
W każdym z tych działań jest pasja, która daje mi szczęście i radość.  I z pewnością nie tylko ja tak mam , że tracę często poczucie czasu przy mojej pasji.
 Ogromnie się cieszę, że spotkałam wyjątkowe osoby na swojej drodze życia, które mnie wspierają, współuczestniczą, inspirują i czerpią z mojej pasji.

Szczególnie dziękuję:
- mamie i babci Józefie - to moje pierwsze nauczycielki rękodzieła i niedoścignione wzory
- Pawłowi - który jako pierwszy uwierzył w moje możliwości biznesowe
- Ani Z. - za branżową przyjaźń
- mojemu DT obecnemu i wszystkim poprzednim projektantkom 
. Za przyjaźń, ogromne wsparcie i morze inspiracji 

ale się rozpisałam....

a jak jest u Ciebie? podzielisz się swoją historią?




pozdrawiam ciepło
Hania

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.