Obserwatorzy

piątek, 14 lipca 2017

Ramka na wakacyjne zdjęcie



Witam
Dzisiaj mój pomysł na oprawienie wakacyjnego zdjęcia.

Do pracy wykorzystałam starą podłużną, drewnianą ramkę,
już dawno przeznaczoną do recyklingu.

Ramkę dwukrotnie pomalowałam białym gesso,
 a następnie (zupełnie suchą) pokolorowałam mgiełkami 13@arts.
Użyłam takich kolorów, jakie miałam na wybranej fotografii czyli złoty, turkus i róż.

Idealnie wpasowała się do tego letnia kolekcja Lemon Craft Fresh Summer.

Do "urlopowych" prac  polecam żeglarskie skrapińcowe tekturki i wakacyjne napisy.
A wszystkie produkty związane z hasłem "wakacje" znajdziecie uporządkowane
 w tym dziale Artimeno.

Zanim tam zajrzycie zerknijcie proszę na moją propozycję ramki.
Mam nadzieję, że wpisała się w klimat upalnej plaży







Wykorzystałam materiały:


 


 

 Wakacyjne pozdrowienia dla wszystkich


  




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.