Obserwatorzy

piątek, 7 października 2016

Pajęczynowe LO


Witam

 Dzisiaj po raz kolejny będzie z mgiełkami DailyART.

Zainspirowała mnie fotografia i żeby jeszcze nie zatracić się na dobre w świątecznych klimatach
- powstała praca jakby trochę jesienna.
Mixmediowy scrap, do którego wykorzystałam wysłużoną ramkę.
Podobrazie "na bogato" okleiłam gazą, koronkami i dodałam mikrokulki.
 Następnie wszystko (łącznie z ramką przymocowaną klejem na gorąco) pomalowałam gesso,
gdzieniegdzie pastą strukturalną i dodałam kolory.

Do pajęczyny ze zdjęcia idealnie pasował wykrojnik Sizzix Thilits Mixed Media,
Listki Marianne Design - Petra's Twigs set, które kupiłam z myślą o świątecznych pracach
tutaj też się sprawdziły, świetnie się wycinają, po jednokrotnym przepuszczeniu przez maszynkę "wypadają" z papieru -  dlatego aż tak dużo ich tu nawycinałam.

Zapraszam do galerii:








Wykorzystane materiały:
UHK Avonlea
SizzixThilits Mixed Media
Marianne Design - Petra's Twigs set
mgiełki Daily ART (jenas latte, sepia)
pasta strukturalna Daily ART
narożniki metalowe ornament
gesso
papier kraft
klej na gorąco + wkłady
Dziękuję i pozdrawiam
Kasia



 autor fotografii: Jarek Fiedorowicz

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.