Obserwatorzy

sobota, 19 marca 2016

Gościnna projektantka - Natalia Kuzak

Witam

Dzisiaj w Artimeno gościmy Natalię Kuzak, 

Natalia, bardzo się cieszymy, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu. Twoje pięknie ozdobione pudełko zapamiętamy długo - jest zachwycające. Podobnie zresztą jak inne prace na Twoim blogu. Opowiedz nam kilka słów o sobie....

Na początek chciałabym przede wszystkim podziękować za to najwyższe wyróżnienie i bardzo cieszę się, że tutaj jestem dziś z Wami. Coś o mnie….  powiem krótko… matka trójki dzieci, szczęśliwa żona i scraperka z zamiłowania od paru lat.

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda ze scrapowaniem? Może opowiesz nam o pierwszych pracach? 

Moja przygoda ze scrapowaniem zaczęła się kiedy mój drugi syn kończył edukację w przedszkolu. Zrobiłam wtedy moje pierwsze kartki, takie kwiatki w doniczce jako podziękowania dla Pań przedszkolanek i Pani dyrektor na koniec roku. Od tamtej pory, będąc w trójce klasowej, robiłam przeróżne rzeczy dla dzieci na każde święto jak dzień chłopaka, mikołajki itd. i każde święta. Tworzyłam od karteczek na dzień nauczyciela i święta po pudełka, w które pakowałam różne zabaweczki i słodycze dla dzieci. Pracy było dużo, ale uśmiech na twarzy dzieci – bezcenne. Uwierzcie mi, ale nie miałam zielonego pojęcia, że to co robię to scrapbooking. W pewnym momencie również na chwileczkę pojawił się u mnie decupage.
Dwa lata temu założyłam FB i swojego funpaga. Rok później zaczęłam przeglądać inne blogi i poznawać ten cały „świat”. Zdecydowałam się na stworzenie własnego bloga w sierpniu. Było to trudne dla mnie jako nowicjuszki w tej dziedzinie, bo nikt nie umiał mi pomóc. Ślęczałam więc parę dni nad tym, aż w końcu się udało… i do teraz.
Moje pierwsze prace… oto one:




Oglądając prace, które prezentujesz na blogu muszę przyznać, że są bardzo różnorodne: kartki, albumy, boxy, pudełka przepiękne mediowe scrapy, lo….. długo by wymieniać, bo naprawdę dużo się tam dzieje.
Jaki jest zatem Twój ulubiony styl i co najczęściej lubisz tworzyć? Jednym słowem w których pracach jest najwięcej Ciebie?

I z tym pytaniem mam problem… niestety nie mam ulubionego stylu. Nie lubię nudy i zamykanie się w jakieś ramki, by ktoś przypisywał mi jakiś styl. Lubię tworzyć to, na co mam ochotę w danym momencie. Jednego dnia lubię mediować i być brudna po uszy, drugiego dnia tworzyć kartkę i wygniatać kwiatki z papieru lub tworzyć je z foamiranu. Dlatego znajdziecie u mnie przeróżne prace i w każdej pracy jestem ja… bo to ja je tworzę.

Skąd najczęściej czerpiesz inspiracje?

Hm… skąd ja czerpię inspirację??? … czerpie ją z: wyzwań, gdzie niekiedy przeczytam temat i pomysł sam przychodzi do głowy; z papierów i przydasi, które wydobywają ze mnie kreatywność...... i najważniejsze … od innych ludzi, którzy zamawiają u mnie dane przedmioty czy kartki. Ostatnio miałam zamówienie na pudełko dla miłośnika latania motolotnią.  Rzadziej inspiruję się pracami innych, aczkolwiek zdarza się.

Skoro mowa o motolotniarzu - spójrzcie tylko na box pomysłu Natalii:





A jak wygląda Twoje miejsce pracy?

Moje miejsce pracy to mały pokoik z dwiema szafami i narożnym dużym biurkiem przy oknie. Jednak jedną z szaf musiałam ustąpić mojej córce na jej zabawki. Uwielbia ona bawić się przy mnie kiedy pracuję i tworzę, mamy więc taki wspólny pokoik na małą i dużą twórczość.


Siadając zatem przy biurku masz już w głowie gotowy projekt, czy działasz spontanicznie  i improwizujesz?

Kiedy siadam do pracy nad projektem, jakiś tam ogólny zarys w głowie jest tego co bym chciała stworzyć. Jednak w dużej mierze działam spontanicznie.

Jakie jest Twoje największe marzenie scrapowe?

Wiesz… trudno mi powiedzieć, bo ja taka uparta jestem w dążeniu do celu. Szczebelek po szczebelku wspinam się i osiągam każdy kolejny wyznaczony poziom. Krótko mówiąc rozwijam się… i chciałabym poszerzać swoją wiedzę dalej, a co przyniesie każdy kolejny dzień???... zobaczymy.


Życzę Ci spełnienia wszystkich Twoich marzeń, nie tylko tych scrapowych, 

A Was zapraszam do galerii ulubionych prac Natalii:












Natalia, bardzo serdecznie dziękuję Ci za rozmowę.

A ja serdecznie zapraszam do odwiedzania bloga Artimeno- 
29 marca ruszy nasze kolejne wyzwanie  - a to oznacza, 
że Gościnna Projektantka wraz z nami stworzy inspirację do tego wyzwania
Pozdrawiam
Kasia


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.