Obserwatorzy

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Poznajcie Kasię, Elę i Agatę.

Witajcie,

Dziś poznamy troszkę bliżej nasze trzy projektantki: Kasię, Elę i Agatę. Zobaczcie jakie różnorodne prezentują style, z pewnością nie jedną osobę zainspirują swoją pasją :-)))



Witajcie
Mam na imię Kaśka. W wirtualnym świecie posługuję się nickiem Pasja Kati i prowadzę blog http://kartki-ksiegi.blogspot.com . Mieszkam w Łodzi.
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się ponad 3 lata temu, ale mam wrażenie, że scrapuję od zawsze i do tego zostałam stworzona. Na samym początku mojej przygody ze scrapowaniem ukochałam sobie styl vintage ale teraz coraz częściej robię sobie małe skoki w bok w inne style ;)
To co i jaką techniką robię jest ściśle związane z moim nastrojem. Nie boję się ubrudzić. Są dni które tylko i wyłącznie poświęcam psikaniu, chlapaniu, ciapaniu. Zatracam się w tym bez reszty. Jest to dla mnie forma twórczego wyżycia się bym w pełni odprężona mogła wrócić do tych spokojniejszych dziedzin. Kocham eksperymentować z nowymi produktami i poznawać ich możliwości.
Inspiruje mnie wszystko od nowo nabytego gadżetu po kolor, muzykę czy stan ducha.
Cieszę się, że mogę zasilić szeregi DT Artimeno
Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was choć w maleńkim stopniu.







 Witam wszystkich serdecznie!
Mam na imię Ela, w wirtualnym świecie znana jako Colorina.
Moje miejsce w sieci to Colorina Art.
Moja przygoda ze scrapbookingiem trwa już od jakiegoś czasu.
Tworzę różnorodne prace, ale te najbardziej ulubione to kartki i albumy, chociaż tych drugich powstaje zdecydowanie za mało.
Prace, które tworzę są zwykle bardzo kolorowe i mocno ukwiecone.
Uwielbiam również tworzyć prace monochromatyczne o tematyce ślubnej.
Bardzo mi miło, że będę mogła Was inspirować w tak fantastycznym zespole DT Artimeno 



 




Ajgacia – mam na imię Agata. Scrapbooking odkryłam w 2006 roku i od tej pory stał się on moją pasją i odskocznią od codzienności. Ostatnio poświęcam mu każdą wolną chwilę i wciąż brakuje mi minut – godzin w dobie na wykonanie tego wszystkiego co siedzi mi w głowie. Lubię odkrywać nowe techniki tworzenia i nowe formy, a potem szlifować swój warsztat pracy. Nie mam ulubionego stylu - działam pod wpływem impulsu i chwili. Cieszy mnie każda praca, którą wykonam: kartka, album,  a ostatnio również LO. Inspiracje czerpię z sieci, ale też daje mi ją mój syn –uwielbiam pracować ze zdjęciami, na których jest Olaf.





Już nie mogę się doczekać Waszych inspiracji na naszym blogu :-)

pozdrawiam
Hania

2 komentarze :

  1. Każda z dziewczyn tworzy piękne prace, ale ten przedostatni LO - just one LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak różnorodne i niesamowicie kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.