Obserwatorzy

piątek, 29 sierpnia 2014

DIY # 33 - kartka sztalugowa / Easel Card


Witam serdecznie!

Dzisiaj zaprezentuję Wam kurs na kartkę sztalugową tzw. Easel Card.


Do wykonania kartki potrzebujemy:
2 arkusze papieru wizytówkowego
klej / dwustronną taśmę z klejem
matę do cięcia
nożyk do cięcia
linijkę
olówek
bigownicę do papieru (inne narzędzia do bigowania)
papier do scrapbookingu
ozdoby - papierowe kwiatki, perełki, wycinanki z dziurkaczy lub wykrojników

Kartka sztalugowa składa się z dwóch baz - większej i mniejszej.
Pierwsza z nich stanowić bęzie podstawę naszej kartki. 
Jeden arkusz papieru przycinamy i bigujemy (w miejscach zaznaczonych linią przerywaną) według schematów podanych poniżej.


Rozmiar kartki sztalugowej można oczywiście dowolnie modyfikować.





Łączymy ze sobą obie bazy za pomocą kleju lub taśmy dwustronnie klejącej, w miejscu widocznym na zdjęciu poniżej


Tak wygląda baza naszej kartki po sklejeniu obu części.



Z papieru do scrapbookingu docinamy dwa arkusze o wymiarach 13,1 cm x 13,1 cm.
Przyklejamy je do bazy i ozdabiamy naszą kartkę sztalugową według własnego uznania.
W mojej pracy użyłam papierów z kolekcji Galerii Papieru "Herbatka dla dwojga" oraz "Kapuśniaczek".


Kartkę możemy postawić tak jak sztalugę.


Możemy również ją złożyć i umieścić w kopercie lub pudełku.



Materiały użyte w pracy:


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia kartek sztalugowych a mój kurs Wam to ułatwi.

Pozdrawiam serdecznie :)
Colorina


3 komentarze :

  1. super kursik i śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! dzięki za przypomnienie, dawno takiej nie robiłam, a prezentuje sie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kursik. Na pewno skorzystam. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.